Saturday 11 June 2011

makan makan

semalam lepak makan  makan kat SS2 MURNI area damansara kot..nth la xsure jugak  sal jalan2 ni tp yg pasti kat c2 ramai giler orang walhal da pkol 1pg laa.atoi aku pekena nasi goreng spesel ngn mee raja fuhh bes gak la sbb lapa kan ermm air lak aku amik air I KISS u..pergghh nama bkn men g kan..pdhl masam je lebeh..huuh xsuke ribena..tp ok la..share2 g2..romantika la plop..uhuuh makan ni pas tgk citew KL GANGSTER..alahai citew aksi yg mcm ni aku suka..xbusan..boley lak tgk ctew aksi,aku sedih kesnya..zizan meninggal..fuhh trsntuh kot~!!bang long dil mmg trbaik ah..aku gelak ctew sbb ade port zizan jer~!umm syokkk layan jew..tgk kt MINES orait gak la..ley dk seat kapel g2..hrge ley tahan gak erk..round2 mines sempat la dapat 'cop' jew baju2 yg aku suka..nk bli ongkos nyew xde..atoii trliur kot~!!telan air lior jerk..stylo gak la baju 2..aishh xsaba la nk bli..ermm kna de duit byk2 bru dpt g sne lagi..lau x ley tgk sje je la..k laa 2 je kot dulu..nnti share lagi~~!!

No comments:

Post a Comment